Ακόμη, τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά +20,7% για να φθάσουν στα 165,1 εκατ. ευρώ, έναντι 136,8 εκατ. ευρώ κατά το α’ εξάμηνο το 2023. Επίσης, κατά το β’ τρίμηνο του έτους, τα EBITDA ανήλθαν στα 82,9 εκατ. ευρώ, ήτοι, αυξήθηκαν κατά +24,1%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκρίσιμο EBITDA διαμορφώθηκε στα 167,3 εκατ. ευρώ, απόι 137,6 εκατ. ευρώ κατά το α’ εξάμηνο το 2023. Όσον αφορά στα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 73,8 εκατ. ευρώ, από 57,9 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του περασμένου έτους, με την ποσοστιαία αύξησή τους να φθάνει στο +27,4%.
Παράλληλα, κατά το β΄ τρίμηνο του έτους που διανύουμε, τα καθαρά κέρδη ανήλθαν στα 36,9 εκατ. ευρώ, ήτοι ενισχύθηκαν σε ποσοστό + 29,6% από την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2023. Υπογραμμίζεται ότι τα έσοδα από το Ενοίκιο Συστήματος Μεταφοράς έφθασαν στα 213,9 εκατ. ευρώ, από 178,7 εκατ. ευρώ που είχαν διαμορφωθεί κατά το α’ εξάμηνο το 2023.
Επίσης, τα έσοδα από την Αγορά Εξισορρόπησης έφθασαν στα 8,8 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2024, ήτοι, αυξημένα κατά 1,8 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με την αντίστοιχη χρονική περίοδο το 2023.
Οι επενδυτικές δαπάνες διαμορφώθηκαν στα 262,3 εκατ. ευρώ το α’ εξάμηνο του έτους, και κατευθύνθηκαν κατά κύριο λόγο στο έργο της ηλεκτρικής διασύνδεσης, Κρήτη- Αττική (συνολικά, 100,1 εκατ. ευρώ), στις εργασίες διασύνδεσης των Κυκλάδων (συνολικά, 64,6 εκατ. ευρώ) καθώς και στο έργο της ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδας- Κύπρου Ισραήλ (συνολικά, 47,5 εκατ. ευρώ).
Τα Λειτουργικά Έξοδα του εξαμήνου, στα οποία δεν συμπεριλαμβάνονται οι προβλέψεις, αποσβέσεις και λοιπά έσοδα, ανήλθαν στα 61,4 εκατ. ευρώ, από 55,6 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2023, με την ποσοστιαία αύξησή τους να ανέρχεται στο +10,4%.
Τέλος, ο καθαρός δανεισμός του ΑΔΜΗΕ ανήλθε στα 843,4 εκατ. ευρώ, λαμβανομένων υπόψη των υποχρεώσεων από μισθώσεις.