Η CATL δήλωσε ότι η νέα εισαγωγή στο χρηματιστήριο θα βοηθήσει «στην περαιτέρω προώθηση της παγκόσμιας στρατηγικής διάταξης της εταιρείας, στη δημιουργία μιας διεθνούς πλατφόρμας λειτουργίας κεφαλαίων και στη βελτίωση της συνολικής ανταγωνιστικότητας».
Οι μέτοχοι πρέπει ακόμη να εγκρίνουν την έκδοση και την εισαγωγή της εταιρείας στο χρηματιστήριο. Η CATL χρειάζεται επίσης έγκριση από κυβερνητικές και ρυθμιστικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένης της Ρυθμιστικής Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς της Κίνας.
Παρόλο που το διοικητικό της συμβούλιο έχει ήδη εγκρίνει τα σχέδια, η CATL δήλωσε ότι το κατά πόσον η εισαγωγή θα περάσει την εξέταση είναι «μεγάλης αβεβαιότητας».
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η CATL ανακοινώνει νέα εισαγωγή στο χρηματιστήριο. Πέρυσι, ο γίγαντας των μπαταριών EV αποκάλυψε ότι σχεδίαζε να αντλήσει τουλάχιστον 5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ελβετικά παγκόσμια αποδεικτικά καταθέσεων. Ωστόσο, τα σχέδιά της καθυστέρησαν αφού οι κινεζικές ρυθμιστικές αρχές εξέφρασαν ανησυχίες σχετικά με τη μαζική προσφορά.
Η CATL κατέχει ήδη ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά μπαταριών EV με μεγάλη διαφορά. Σύμφωνα με την SNE Research, η CATL κατέχει το 36,8% της αγοράς κατά τους πρώτους δέκα μήνες του 2024. Η κινεζική BYD ήταν δεύτερη με μερίδιο 16,8%, ακολουθούμενη από την κορεατική LG Energy Solution στην τρίτη θέση με μερίδιο 11,8%.
CATL παρουσίασε το πρώτο της σασί στον κόσμο
Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η CATL παρουσίασε το νέο της πλαίσιο Bedrock Chassis για EVs. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι είναι «το πρώτο παγκοσμίως εξαιρετικά ασφαλές σασί» και θα μπορούσε να ξεκλειδώσει «μια αγορά τρισεκατομμυρίων γιουάν».
Ο παγκόσμιος ηγέτης των μπαταριών EV επεκτείνει επίσης με ταχείς ρυθμούς το δίκτυο ανταλλαγής μπαταριών EV, καθώς επιδιώκει να καταργήσει σταδιακά τα βενζινάδικα τα επόμενα χρόνια.