Ο Νάσος Αθανασίου έγραψε ιστορία με την εκπομπή «Τρεις στον αέρα» που συμπαρουσίαζε στην ΕΡΤ 1 με τη Σεμίνα Διγενή και τον Γιώργο Παπαδάκη.
Στα χρόνια της ιδιωτικής τηλεόρασης μεταπήδησε στο Mega Channel όπου παρουσίαζε με επιτυχία την «Εκπομπή».
Ασχολήθηκε επίσης με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, καθώς διετέλεσε νομαρχιακός σύμβουλος Αθηνών και δημοτικός σύμβουλος Αθηναίων.
Τα τελευταία χρόνια ασχολήθηκε και με την πολιτική και διετέλεσε βουλευτής Αττικής του ΣΥΡΙΖΑ από τον Μάιο του 2012 έως και το 2023. Το 2023 αποχώρησε από τον ΣΥΡΙΖΑ και εντάχθηκε στη Νέα Αριστερά.