επικίνδυνων εμπορευμάτων, συμπεριλαμβανομένης της απαίτησης να υπάρχουν πυροσβεστικοί κρουνοί κάθε 300 πόδια και επαρκής παροχή νερού για τη λειτουργία τους. Το Sector San Juan συνεργάστηκε με τη διοίκηση του τερματικού σταθμού για να τους ενθαρρύνει να συμμορφωθούν με τους κανονισμούς της ακτοφυλακής και τελικά έδωσε στην PNT μια σκληρή προθεσμία στις 8 Οκτωβρίου 2024 για να συμμορφωθεί ή να χάσει την άδειά της να χειρίζεται επικίνδυνα φορτία. Η PNT δεν το έκανε, σύμφωνα με το Sector San Juan, και η άδειά της ανακλήθηκε.
Μετά την ανάκληση, η PNT εισήγαγε προσωρινό εξοπλισμό πυρόσβεσης ως προσωρινή λύση και το Sector San Juan ανανέωσε την άδεια για να επιτρέψει την επανέναρξη των εργασιών φορτίου – με περιορισμούς. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια μιας συνηθισμένης επίσκεψης, οι επιθεωρητές του Λιμενικού Σώματος διαπίστωσαν ότι η PNT παραβίαζε τους όρους αυτών των περιορισμών, με αποτέλεσμα την πλήρη αναστολή της άδειας “για να διασφαλιστεί η ασφάλεια του λιμανιού και των γύρω πλωτών οδών”.
Εάν η PNT εξακολουθεί να μην συμμορφώνεται, σύμφωνα με το Sector San Juan, αντιμετωπίζει πλέον πρόστιμο σχεδόν 120.000 $ την ημέρα για παραβάσεις – και δυνατότητα δίωξης για κακούργημα Κατηγορίας D, με πρόστιμα έως και 500.000 $ για μια εταιρεία (και πιθανή φυλάκιση για άτομα).
Το Puerto Nuevo Terminals (PNT) είναι μια κοινοπραξία 50/50 μεταξύ του Luis Ayala Colon και του Puerto Rico Terminals που ανήκει στην Saltchuk. Είναι πλέον ένας από τους δύο μόνο τερματικούς σταθμούς εμπορευματοκιβωτίων στο Σαν Χουάν. Η ΚΕ εγκρίθηκε από την Ομοσπονδιακή Ναυτιλιακή Επιτροπή το 2019. εκείνη την εποχή, το FMC είχε σοβαρές ανησυχίες ότι ο συνδυασμός των δύο τερματικών θα μείωνε τον ανταγωνισμό στο Πουέρτο Ρίκο και θα αύξανε τις τιμές για τους καταναλωτές, και παρόλο που η πλειοψηφία ψήφισε υπέρ της έγκρισης, η επιτροπή είπε ότι θα συνεχίσει να παρακολουθεί στενά την PNT.