του LNG ως ναυτιλιακού καυσίμου. Η Chevron έδωσε εντολή να προχωρήσει στη μετατροπή των δύο πρώτων πλοίων.
«Η Chevron Shipping στοχεύει στη μείωση της έντασης των εκπομπών μεθανίου του στόλου μας με ΥΦΑ, για την υποστήριξη ενός μέλλοντος με λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα», δήλωσε η Barbara Pickering, Πρόεδρος της Chevron Shipping. «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με τη Wärtsilä σε αυτή την πρωτοπορία στον κλάδο.
Οι περιβαλλοντολόγοι έχουν επικεντρωθεί στην απελευθέρωση άκαυστου μεθανίου, το οποίο είναι γνωστό ως ολίσθηση μεθανίου. Υποστηρίζουν ότι το μεθάνιο είναι ένα πιο επιβλαβές αέριο του θερμοκηπίου, καθώς παγιδεύει περισσότερη θερμότητα στο περιβάλλον. Οι ομάδες ναυτιλιακών μηχανών και LNG απαντούν ότι η νεότερη γενιά μηχανών έχει μειώσει ή εξαλείψει την ολίσθηση μεθανίου, ενώ πολλαπλές πρωτοβουλίες εξετάζουν επίσης τις δυνατότητες μιας εγκατάστασης τύπου scrubber για τη δέσμευση του μεθανίου από τις εκπομπές ενός πλοίου.
Η Wärtsilä εξηγεί ότι το πρόγραμμα μετατροπής έχει σχεδιαστεί για τη μετατροπή του δημοφιλούς κινητήρα διπλού καυσίμου σε λειτουργία με σπινθηριστή αερίου (SG). Η εταιρεία εξηγεί ότι η χρήση ανάφλεξης με σπινθήρα έναντι του πιλοτικού καυσίμου ντίζελ για την έναρξη της καύσης επιτρέπει μια πιο βελτιστοποιημένη διαδικασία καύσης. Μειώνει την ολίσθηση του μεθανίου και βελτιώνει την απόδοση.
Η νέα αυτή τεχνολογία συμπληρώνει το εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο λύσεων της Wärtsilä με στόχο τη μείωση των εκπομπών μεθανίου από τα πλοία. Με σχεδόν τρεις δεκαετίες εμπειρίας στην τεχνολογία LNG, η Wärtsilä αναφέρει ότι εστιάζει στην παροχή τόσο της ευελιξίας διπλού καυσίμου που παρέχει ο κινητήρας DF, όσο και με τον κινητήρα SG ενός καυσίμου.
Δεν ανακοινώθηκαν λεπτομέρειες σχετικά με το χρονοδιάγραμμα της μετατροπής ή το πού θα πραγματοποιηθεί.