«O Πρωθυπουργός ανακοίνωσε για τους δημοσίους υπαλλήλους πριμ, που ουσιαστικά είναι πριν. Πριν από τις ευρωεκλογές, για να με ψηφίσετε», ανέφερε σε ανάρτησή του, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Στέφανος Κασσελάκης σχολιάζοντας τις δηλώσεις του Κυριάκου Μητσοτάκη στο υπουργικό συμβούλιο.
«Αν θέλει να αντιμετωπίσει τους δημοσίους υπαλλήλους ως ισότιμους πολίτες, δεν έχει παρά να υιοθετήσει την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ: Επαναχορήγηση 13ου και 14ου μισθού, ώστε να μην έχουμε πολίτες β’ κατηγορίας σε σχέση με τον ιδιωτικό τομέα» πρόσθεσε ο κ. Κασσελάκης.
«Για εμάς, αυτό αποτελεί δέσμευση από την πρώτη μέρα διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ» κατέληξε.
{https://x.com/skasselakis/status/1784877982139527287}
