Την απόφαση ανακριτή και εισαγγελέα, μετά την απολογία τους, αναμένουν εντός της ημέρας (22/6) τα δύο αδέρφια, ηλικίας 16 και 20 χρόνων, οι οποίοι κατηγορούνται ότι μαζί με άλλους τρεις νεαρούς, οδήγησαν έναν 25χρονο, σε ερημική περιοχή, στο δήμο Ωραιοκάστρου.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, κατηγορούνται ότι τον λήστεψαν, του έδεσαν τα χέρια με ιμάντα και τον απείλησαν με πριόνι και πιστόλι, προκειμένου να τους μεταφέρει ένα ποσό μεγαλύτερο των 19.000 ευρώ σε έναν λογαριασμό που του υπέδειξαν. Στη συνέχεια τον συνόδευσαν σε ένα ΑΤΜ, αλλά δεν κατάφεραν να βγάλουν χρήματα και του πήραν όσα χρήματα είχε πάνω του.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο 20χρονος, ο οποίος είχε επαφές με τον 25χρονο, είχε υποστηρίξει ότι αποδέχεται τα όσα έγιναν και μάλιστα είχε πει ότι θα επέστρεφε τα χρήματα.
Τα δύο αδέλφια διώκονται για ληστεία– από κοινού, απόπειρα εκβίασης, όπως επίσης για παραβάσεις του νόμου περί όπλων (διακεκριμένη κι απλή, κατά περίπτωση).
Η απολογία τους στη Γ’ Τακτική ανακρίτρια Θεσσαλονίκης, ολοκληρώθηκε νωρίτερα, ενώ στην ίδια δικογραφία βρίσκονται ακόμη δύο 16χρονοι κι ένας 18χρονος. Προσθέστε το dikastiko.gr ως
προτεινόμενη πηγή στην Google
Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr
,© 2018 – 2026 Anticorr- Τα μάτια της Δικαιοσύνης