Ερωτήματα προκαλούν οι συνθήκες θανάτου της 36χρονης γιατρού στη Λέσβο, μετά από επιπλοκές που εμφάνισε έπειτα από τον τοκετό της.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η 36χρονη είχε γεννήσει με φυσιολογικό τοκετό το μεσημέρι της Παρασκευής, ωστόσο το Σάββατο παρουσίασε επιπλοκές και τη Δευτέρα μεταφέρθηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Βοστάνειου Νοσοκομείου Μυτιλήνης.
Λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής της κρίθηκε αναγκαία η αεροδιακομιδή της σε νοσοκομείο της Αθήνας, όπου μεταφέρθηκε συνοδευόμενη από τον σύζυγό της, επίσης γιατρό, ωστόσο παρά τις ιατρικές προσπάθειες κατέληξε λίγες ώρες μετά την άφιξή της. Αναμένονται τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων, προκειμένου να αποσαφηνιστούν τα αίτια που οδήγησαν στην τραγική εξέλιξη, ενώ η υπόθεση βρίσκεται υπό διερεύνηση.
Όπως είπε ο διευθυντής της μαιευτικής κλινικής στην ΕΡΤ Αιγαίου, κ. Πέτρος Μαχαίρας, συγκλονισμένος και ο ίδιος από την εξέλιξη «περιμένουμε τα εργαστηριακά αποτελέσματα για να μπορέσουμε να έχουμε κάποια απάντηση». Προσθέστε το dikastiko.gr ως
προτεινόμενη πηγή στην Google
Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr
,© 2018 – 2026 Anticorr- Τα μάτια της Δικαιοσύνης