Πέντε ακόμη πλοία που λειτουργούν υπό νοτιοκορεατική διαχείριση αποχώρησαν από τα Στενά του Ορμούζ, ανακοίνωσε τα ξημερώματα της Πέμπτης το Υπουργείο Ωκεανών της Σεούλ.
Ένα από τα πλοία κατευθύνεται προς τη Νότια Κορέα, σύμφωνα με το υπουργείο.
Συνολικά 13 νοτιοκορεατικά πλοία παραμένουν στα Στενά του Ορμούζ, με 87 μέλη πληρώματος, σύμφωνα με το υπουργείο. Η Νότια Κορέα βρίσκεται σε συνομιλίες με τις αρμόδιες χώρες για να βοηθήσει τα εναπομείναντα πλοία να εξέλθουν με ασφάλεια από την περιοχή.
Πηγή: Reuters