Στη σύλληψη ενός 45χρονου προχώρησαν αστυνομικοί στο Χαλάνδρι, έπειτα από καταγγελία ότι απείλησε 25χρονη γειτόνισσά του με όπλο-ρέπλικα. Κατά την επέμβαση της ΕΛ.ΑΣ., ο άνδρας φέρεται να απείλησε και τους αστυνομικούς με μαχαίρι, πριν ακινητοποιηθεί και συλληφθεί.
Το περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της Πέμπτης στην οδό Παμφυλίας, όταν, σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 45χρονος απείλησε την 25χρονη, η οποία διαμένει στην ίδια πολυκατοικία, κρατώντας όπλο-ρέπλικα. Η γυναίκα ειδοποίησε άμεσα τις Αρχές και στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις.
Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης, ο 45χρονος φέρεται να αντέδρασε, απειλώντας τους αστυνομικούς με μαχαίρι. Οι αστυνομικοί τον ακινητοποίησαν και προχώρησαν στη σύλληψή του.
Στην κατοχή του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ένα όπλο-ρέπλικα, μαχαίρια, ένας σουγιάς και άλλα αντικείμενα.
Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για παραβάσεις της νομοθεσίας περί όπλων, απείθεια, απειλή, εξύβριση και βία κατά υπαλλήλων. Προσθέστε το dikastiko.gr ως
προτεινόμενη πηγή στην Google
Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr
,© 2018 – 2026 Anticorr- Τα μάτια της Δικαιοσύνης