Συναγερμός σήμανε τα ξημερώματα της Κυριακής στο Κίεβο, καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη επίθεση με βαλλιστικούς πυραύλους, σύμφωνα με ανακοίνωση του ουκρανικού στρατού.
Οι αρχές κάλεσαν τους κατοίκους να παραμείνουν στα καταφύγια, ενώ οι μονάδες αντιαεροπορικής άμυνας έχουν αναπτυχθεί για την αναχαίτιση της επίθεσης.
Ενεργοποιήθηκε η αντιαεροπορική άμυνα
«Οι δυνάμεις αεράμυνας επιχειρούν στην πρωτεύουσα. Παραμείνετε στα καταφύγια», ανέφερε σε μήνυμά του στην πλατφόρμα Telegram ο δήμαρχος του Κιέβου, Βιτάλι Κλίτσκο.
Δημοσιογράφοι του Γαλλικού Πρακτορείου (AFP) που βρίσκονται στην ουκρανική πρωτεύουσα ανέφεραν ότι άκουσαν ισχυρές εκρήξεις και είδαν διαδοχικές λάμψεις να φωτίζουν τον νυχτερινό ουρανό, καθώς βρισκόταν σε εξέλιξη η επιχείρηση της αντιαεροπορικής άμυνας.
Πηγή: AFP