Ενθαρρυντικά είναι τα νεότερα για την πορεία της υγείας της 13χρονης μαθήτριας που είχε πέσει από μπαλκόνι γυμνασίου στο Χαϊδάρι, προκαλώντας σοκ στην εκπαιδευτική κοινότητα και την τοπική κοινωνία.
Ύστερα από τις χειρουργικές επεμβάσεις στις οποίες υποβλήθηκε και τη μακρά νοσηλεία της, η κατάσταση της υγείας της παρουσιάζει σημαντική βελτίωση. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννάκο, η 13χρονη νοσηλεύεται στη Νευροχειρουργική Κλινική του Νοσοκομείου Παίδων «Αγία Σοφία», έχει επαφή με το περιβάλλον, επικοινωνεί, αντιλαμβάνεται πλήρως όσα συμβαίνουν γύρω της και κινεί τα άκρα της.
Παράλληλα, έχει κλείσει η τραχειοτομή, γεγονός που αποτελεί ακόμη ένα θετικό βήμα στην πορεία της αποκατάστασής της.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τις επόμενες ημέρες αναμένεται να λάβει εξιτήριο από το νοσοκομείο και να μεταφερθεί σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης, όπου θα συνεχίσει το πρόγραμμα θεραπείας και αποθεραπείας της.
Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ συνεχάρη το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του νοσοκομείου για τη φροντίδα που παρείχε στην ανήλικη, κάνοντας λόγο για μια ιδιαίτερα δύσκολη ιατρική μάχη που είχε θετική εξέλιξη. Προσθέστε το dikastiko.gr ως
προτεινόμενη πηγή στην Google
Ακολουθήστε το dikastiko.gr στο Google News και δείτε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο στο dikastiko.gr
,© 2018 – 2026 Anticorr- Τα μάτια της Δικαιοσύνης