Οι εργαζόμενοι ενημέρωσαν για «τα μεγάλα προβλήματα ασφάλειας, υποδομών και εγκατάλειψης που εξακολουθεί να έχει ο σιδηρόδρομος ενάμιση χρόνο μετά το έγκλημα των Τεμπών. Πολυδιάσπαση, υποστελέχωση, υποχρηματοδότηση είναι το τρίπτυχο που περιγράφει την πραγματικότητα για εργαζόμενους και επιβάτες».
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωσης της Νέας Αριστεράς, «οι εκπρόσωποι των εργαζομένων κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου εδώ και πάρα πολύ καιρό για το γεγονός ότι η κατάσταση σήμερα είναι ακόμα χειρότερη από ότι ήταν ενάμιση χρόνο πριν, όταν έγινε το έγκλημα στα Τέμπη», επισημαίνοντας ότι «δεν υπάρχει επικοινωνία με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου».
Ο Αλέξης Χαρίτσης δεσμεύτηκε ότι η Νέα Αριστερά θα θέσει όλα τα ερωτήματα και τα ζητήματα των εργαζομένων στον αρμόδιο υπουργό Χρήστο Σταϊκούρα στην αυριανή ενημέρωση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου. Παράλληλα έκανε γνωστό ότι η Νέα Αριστερά κατέθεσε νωρίτερα αίτημα όπως προβλέπει ο κανονισμός της Βουλής, να έρθει προς ακρόαση στη Βουλή ο νέος επίτροπος Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο κ. Τζιτζικώστας.
«Η υποστελέχωση, η υποχρηματοδότηση, το γεγονός ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα κρίσιμα έργα υποδομών στη τηλεδιοίκηση, είναι στοιχεία που δείχνουν ότι οι υποσχέσεις του κ. Μητσοτάκη μετά την τραγωδία των Τεμπών δεν ήταν τίποτε άλλο παρά τραγικά ψέματα. Εμείς λοιπόν, ως Νέα Αριστερά θα συνεχίσουμε να αναδεικνύουμε αυτή τη ζοφερή πραγματικότητα του ελληνικού σιδηρόδρομου», υπογράμμισε σε δήλωσή του ο πρόεδρος της ΚΟ της Νέας Αριστεράς, Αλέξης Χαρίτσης.
«Εμείς λοιπόν θα γίνουμε η φωνή τους στη Βουλή. Θα θέσουμε τα ερωτήματα στον αρμόδιο υπουργό και περιμένουμε απαντήσεις για το ποιο είναι το σχέδιο της κυβέρνησης για την ασφάλεια και την ανάπτυξη του ελληνικού σιδηροδρόμου», σημείωσε, προσθέτοντας:
«Φτάνει πια με την κοροϊδία του κυρίου Μητσοτάκη. Εδώ απαιτούνται έργα, απαιτούνται επενδύσεις, απαιτούνται προσλήψεις, απαιτείται ασφάλεια. Στοιχεία τα οποία δυστυχώς εδώ και πέντε χρόνια απουσιάζουν από την πολιτική της κυβέρνησης Μητσοτάκη».
«Η Νέα Αριστερά θα επιμείνει. Θα επιμείνουμε έτσι ώστε το ζήτημα του σιδηροδρόμου, το ζήτημα του σύγχρονων, πράσινων, ασφαλών μεταφορών στη χώρα μας, να πάρει τη θέση που του αξίζει στη δημόσια συζήτηση», κατέληξε ο Αλ. Χαρίτσης.