«Αυτό αποφάσισαν 5.500 σύνεδροι μας με πολύ καθαρούς όρους, πριν από ένα μήνα, και θέλουμε να είμαστε συνεπείς. Θέλουμε να είμαστε αυτοί οι οποίοι θα διαμορφώσουν συνθήκες μιας νέας σελίδας και αυτό δεν μπορεί να γίνει με τα πρόσωπα που παίζουν τις μουσικές καρέκλες εφτά χρόνια τώρα, και αντί να φέρουν σύγχρονες μορφές εργασίας και καλύτερες αποδοχές, έχουμε 13ωρα, 6ήμερα και αλγόριθμους για τον κατώτατο μισθό. Τα δοκίμασε ο κ. Μητσοτάκης, δεν μπορεί να αποδώσει», συμπλήρωσε εμφατικά.
Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε την ανάγκη άμεσης προσφυγής στις κάλπες για δύο λόγους.
«Ο ένας λόγος είναι η πλήρης ανικανότητά της μέχρι σήμερα. Αυτό είναι προφανές πια και στα ζητήματα της οικονομίας και στα ζητήματα του κράτους δικαίου και στα ζητήματα της εξωτερικής πολιτικής. Ο δεύτερος είναι ότι η χώρα δεν μπορεί να λειτουργήσει για ένα χρόνο από σήμερα, σε μία οιονεί προεκλογική περίοδο. Θα είναι πολύ μεγάλο βάρος για την πραγματική οικονομία, για τους εργαζομένους, για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, για τους συνταξιούχους, οι οποίοι ήδη αγκομαχούν», εξήγησε χαρακτηριστικά.
Αναφερόμενος στο ζήτημα των υποκλοπών, έκανε λόγο για μείζον θέμα εθνικής ασφάλειας για τη χώρα και έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου στην κυβέρνηση.
«Η εθνική ασφάλεια δεν επηρεάζεται από την αποκάλυψη της αλήθειας, άλλα από τη συγκάλυψη και τη συσκότιση. Ο Νίκος Ανδρουλάκης ρώτησε τον κ. Δεμίρη εάν ισχύει αυτό που λένε δεκάδες στελέχη της Νέας Δημοκρατίας ότι η κυβέρνηση γνωρίζει τους λόγους για τους οποίους παρακολουθούνταν ο κύριος Ανδρουλάκης. Η απάντηση του κυρίου Δεμίρη ήταν ένα στεγνό όχι. Είναι σημαντικό να μάθουμε όλοι μας ποιος ακριβώς έφερε εδώ ένα παράνομο λογισμικό και έχει παρακολουθήσει εκατοντάδες συμπολίτες μας. Αυτό δεν τον ενδιαφέρει τον κύριο Φλωρίδη; Αυτό δεν τον ενδιαφέρει τον κύριο Μητσοτάκη;», διερωτήθηκε.
Εξέφρασε, τέλος, την έντονη ανησυχία του για τη συνολική στάση της κυβέρνησης, με αφορμή και την απόφαση στελεχών της να μην προσφύγουν στη Δικαιοσύνη για τις παρακολουθήσεις που υπέστησαν.
«Οι Έλληνες πολίτες πρέπει να ανησυχούν με όσα γίνονται με τη Νέα Δημοκρατία. Όχι να ανησυχούν μόνο για τις παρακολουθήσεις. Να ανησυχούν και για το κράτος δικαίου, αλλά και την εθνική μας ασφάλεια. Όταν σήμερα δεν γνωρίζουμε πού βρίσκονται οι κασέτες με τις παρακολουθήσεις του πρώην αρχηγού ΓΕΕΘΑ, των υπουργών της Νέας Δημοκρατίας, ποιος μπορεί να τα αξιοποιεί και για ποιο λόγο, καταλαβαίνετε ότι η πατρίδα μας είναι διάτρητη σε μία εξαιρετικά δύσκολη περίοδο», κατέληξε.