Τέσσερα πλοία που διαχειρίζονται νοτιοκορεατικές ναυτιλιακές εταιρείες έχουν εξέλθει από τα Στενά του Ορμούζ και κατευθύνονται προς τους προορισμούς τους, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας της Νότιας Κορέας τα ξημερώματα της Τετάρτης.
Ένα από τα πλοία κατευθύνεται προς τη Νότια Κορέα, ενώ τα άλλα τρία πλέουν προς τρίτες χώρες.
Ωστόσο 18 από τα 26 πλοία που είχαν παραμείνει ακινητοποιημένα από την έναρξη της έντασης στη Μέση Ανατολή εξακολουθούν να βρίσκονται στον Περσικό Κόλπο, όπως διευκρίνισε το υπουργείο.
Νωρίτερα, το νοτιοκορεατικό πρακτορείο ειδήσεων Yonhap μετέδωσε ότι δύο πλοία της εταιρείας HMM, μεταξύ των οποίων και ένα πολύ μεγάλο δεξαμενόπλοιο αργού πετρελαίου με προορισμό τη Νότια Κορέα, είχαν ήδη περάσει με ασφάλεια τα Στενά του Ορμούζ.
Πηγή: Reuters