Τα ελληνικά ΜΜΕ, ανάλογα με συμπάθειες ή αντιπάθειες, προβάλλουν ή θάβουν “ενοχλητικά” δημοσιεύματα.
Για μία διαφήμιση ή μία ενίσχυση κρύβονται ειδήσεις.
Δυστυχώς, στην Ελλάδα τα μέσα ενημέρωσης είναι στην πλειοψηφία τους ελεγχόμενα. Είτε από την κυβέρνηση, είτε από την αντιπολίτευση , είτε από επιχειρηματίες.
Πρόσφατα έλαβαν χώρα δύο δημοσιεύματα, ένα στην αμερικανική εφημερίδα Washington Post και το άλλο στη βρετανική εφημερίδα Financial Times, που αφορά, στην πρώτη περίπτωση, την εταιρείαMotor Oil Hellas και για τη δεύτερη περίπτωση την κ. Αλεξία Μπακογιάννη, θυγατέρα της πρώην υπουργού Ντόρας Μπακογιάννη και που θα έπρεπε να δώσουν πειστικές απαντήσεις που απαιτούν τα ξένα μέσα ενημέρωσης.
Είναι λίγοι αυτοί που δεν έκρυψαν τα δημοσιεύματα, όπως έπραξαν πολλά ελληνικά ΜΜΕ. Και γιατί τα έκρυψαν; Η πραγματικότητα είναι πολύ πικρή.
Οι ιδιοκτήτες των πιο σημαντικών ΜΜΕ είναι ολιγάρχες, οι οποίοι διαθέτουν και κανάλια και εφημερίδες και ιστοσελίδες.
Η ανεξάρτητη δημοσιογραφία στην Ελλάδα θυμίζει κάτι από “ανεξάρτητες Αρχές”
Ή πραγματικότητα είναι πολύ λυπηρή.
Σχετικά άρθρα