Όπως γνωστοποίησε ο Υπουργός, στο νομοσχέδιο θα ενσωματωθεί διάταξη που θα προβλέπει την έκδοση Προεδρικού Διατάγματος, ώστε, με τη σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ και των υπουργείων Εσωτερικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Οικονομικών, «να υπάρξει ένα σύστημα καταβολής δημοτικών τελών όχι μέσω της αλλά μέσω και άλλων τρόπων».
Σύμφωνα με τον ίδιο, στόχος της ρύθμισης είναι «να αποχωριστούν τα τέλη από τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος», κάτι που αποτελεί αίτημα και των εταιρειών ενέργειας και των δήμων.
Όπως μεταφέρουν δημοσιογραφικές πηγές, σε πρώτη φάση δεν πρόκειται να αλλάξει ο τρόπος καταβολής των δημοτικών τελών, αλλά στόχος είναι το νέο σύστημα να τεθεί σε ισχύ από τις αρχές του 2028.
Μάλιστα, το νέο σύστημα αναμένεται να θυμίζει το σύστημα καταβολής του ΕΝΦΙΑ, δηλαδή θα εκδίδεται μία φορά ετησίως και θα μπορεί αν πληρώνεται σε 12 δόσεις.