Στο νοσοκομείο «Αττικόν» συνεχίζει να νοσηλεύεται η αγαπημένη ηθοποιός Μάρω Κοντού, όπου βρίσκεται για όγδοη ημέρα, μετά την έκτακτη εισαγωγή της με ασθενοφόρο τα ξημερώματα της προηγούμενης Δευτέρας. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η ηθοποιός νοσηλεύεται στο καρδιολογικό τμήμα του νοσοκομείου, σε δωμάτιο, ενώ η κατάστασή της χαρακτηρίζεται σταθερή από τους θεράποντες ιατρούς. Μάρω Κοντού:
Η Ήβη Αδάμου εξομολογήθηκε ποια είναι εκείνα τα συστατικά που κάνουν την πολυετή σχέση της με τον Μιχάλη Κουϊνέλη να είναι επιτυχημένη και βέβαια, αναφέρθηκε και στην 8χρονη κόρη τους, η οποία είναι «ίδια με τον μπαμπά της». Η δημοφιλής τραγουδίστρια που έγινε μαμά σε μικρή ηλικία απάντησε και στο αν έχει σκεφτεί να αποκτήσει δεύτερο