Τσιανγκσού. Πρόκειται για ένα πλοίο διπλής χρήσης καυσίμων που μπορεί να καταναλώνει υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), αλλά και πετρέλαιο ναυτικής χρήσης με ικανότητα μεταφοράς 9.200 οχημάτων.
Είναι το τέταρτο πλοίο μεταφοράς οχημάτων της BYD μέχρι σήμερα.
Το πλοίο, ενσωματώνει πράσινες τεχνολογίες αιχμής με τους κινητήρες του να έχουν μειωμένη κατανάλωση καυσίμων και καλύτερη λειτουργική απόδοση, αλλά και επανασυμπυκνωτή (Boil-Off Gas -BOG), ενώ είναι βαμμένο με ειδικές μπογιές για τη μειωμένη συγκέντρωση άλατος, αλλά και τη μείωση της οπισθέλκουσας κατά την πλεύση.
Με τη χρήση των τεχνολογιών αυτών, το BYD Shenzhen είναι αποτελεσματικά λειτουργικό στην κατανάλωση ενέργειας, διασφαλίζοντας ότι είναι συμβατό με τους τελευταίους περιβαλλοντολογικούς κανόνες, όπως έχουν καθοριστεί από τον Διεθνή Οργανισμό Ναυσιπλοΐας (IMO).